مبانی نظری اعتماد مشتری ، وفاداری مشتری ، نگرش‌های وفاداری

مطالب دیگر:
تحقیق سیستم های اطلاعاتی مدیریتجزوه خلاصه کتاب مديريت استراتژيك منابع انساني (راهنمای عمل) مایکل آرمسترانگتحقیق اقتصاد مديريت كيفيتتحقیق مروري اجمالي بر تحول تفكر مديريتي مديرعامل در گذر زمانجزوه خلاصه کتاب پنجمين فرمان خلق سازمان يادگيرندهپاورپوینت خلاصه کتاب سنتز ترکیبات نامتقارن تالیف گری پروکتر ترجمه دکتر جلیل لاریپاورپوینت لوکالیزیشن در رباتیک و هوش مصنوعی Localizationپاورپوینت خلاصه کتاب زمین شناسی تاریخی تالیف مهندس غلامعلی شایگان و مهندس ابراهیم اشراقیپاورپوینت ولایت فقیه و حکومت اسلامینمونه فرم اجاره نامه آپارتمان مسكوني، اداري، تجاري يا مغازه (استاندارد سازمان ثبت اسناد و املاک)نمونه فرم قرارداد اجاره نامه حیوانات اهلیتحقیق طراحی سایت کتابخانه دیجیتال و ایمن سازی آن در برابر حملات SQL injection + فایل برنامه نویسیجزوه آخرین مبانی طراحی سیستم های اطفا حریق اسپرینکلرپاورپوینت الگوي استاندارد تكامل توانايي فرآیند تولید نرم افزارپاورپوینت باغ ارم شیرازپاورپوینت مبانی درک معماریپاورپوینت کلکتورهای خورشیدیپاورپوینت استانداردهای نقشه کشی تاسیسات ساختمانپاورپوینت افکار انسانپاورپوینت خلاصه کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها تالیف دکتر شمس السادات زاهدی
مبانی نظری,اعتماد مشتری,وفاداری مشتری,نگرش‌های وفاداری,نگرش‌های وفاداری|47091738|enw
این فایل درباره ی مبانی نظری اعتماد مشتری ، وفاداری مشتری ، نگرش‌های وفاداری می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

مبانی نظری اعتماد مشتری،وفاداری مشتری،نگرش‌های وفاداری (فصل دوم تحقیق)


مشخصات فایل
تعداد صفحات31حجم0/37 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل

مبانی نظری اعتماد مشتری ، وفاداری مشتری ، نگرش‌های وفاداری (فصل دوم تحقیق)


مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

نوع فایل:wordوقابل ویرایش

اعتماد مشتری

وفاداری مشتریان

وفاداری مشتریان یکی از موضوع هایی است که امروزه از دیدگاه بسیاری از مدیران به ویژه در بخش خدمات ، به علت فضای رقابتی حاکم بر آن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. نکته بسیار درخور توجه در این صنایع ، نقش موثر کارکنان در خلق ارزش است به گونه‌ای که می‌توان گفت حفظ و نگهداری مشتریان وفادار، بدون کارکنان راضی و وفادار امکان پذیر نیست ، چرا که کارکنان وفادار خدمات را با کیفیت بالاتری ارائه می‌کنند و در جلب رضایت مشتری و وفادار نمودن آن سهم بسزایی دارند. یکی از موضوعاتی که امروزه از دیدگاه مدیران اهمیت بسیار زیادی دارد وفاداری مشتریان است یک مشتری وفادار علاوه بر آنکه بارها و بارها جهت خرید محصولات و یا استفاده از خدمات به سازمان مورد علاقه خویش رجوع می‌کند به عنوان یک عامل مضاعف در زمینه تبلیغ محصولات و خدمات سازمان از طریق توصیه و سفارش به خویشاوندان ، دوستان و یا سایر مردم نقشی حائز اهمیت در ارتقای میزان سودآوری و بهبود تصویر سازمان در ذهن مشتریان بالقوه ایفا می‌نماید. (دادخواه ، 1388 )عوامل و منابع مختلفی در کسب مزیت رقابتی در بخش خدمات دخیل بوده که می‌توان گفت ، مهم‌ترین آن نیروی انسانی است، چرا که کارکنان بخش خدمات برای ارائه خدمت با مشتریان خود در تعامل بوده و کیفیت این تعامل است که به کسب مزیت رقابتی و ایجاد تمایز میان سازمان‌های مختلف منجر می‌گردد.امروزه چالش بزرگ خدمات ، کیفیت عالی خدمات و جلب رضایت مشتری است .





"