مبانی نظری آموزش و توسعه

مطالب دیگر:
🔑فایل اتوکد پلان معماری طبقه دوم و سوم ساختمان مسکونی 5 طبقه با اندازه گذاری و مبلمان کامل قابل ویرایش🔑فایل اتوکد برش ساختمان مسکونی 5 طبقه با کد ارتفاعی و مبلمان کامل قابل ویرایش🔑فایل اتوکد پلان معماری طبقه اول ساختمان مسکونی 5 طبقه با اندازه گذاری و مبلمان کامل قابل ویرایش🔑فایل اتوکد پلان معماری طبقه چهارم ساختمان مسکونی 5 طبقه با اندازه گذاری و مبلمان کامل قابل ویرایش🔑فایل اتوکد پلان معماری طبقه پنجم ساختمان مسکونی 5 طبقه با اندازه گذاری و مبلمان کامل قابل ویرایش🔑فایل اتوکد پلان معماری طبقه دوبلکس ساختمان مسکونی 5 طبقه با اندازه گذاری کامل قابل ویرایش🔑پروژه کامل اتوکد ساختمان مسکونی 5 طبقه دارای نما و برش قابل ویرایش🔑فایل اتوکد پلان معماری طبقه همکف ساختمان مسکونی 4 طبقه با اندازه گذاری کامل قابل ویرایش🔑فایل اتوکد پلان معماری طبقه اول ساختمان مسکونی 4 طبقه با اندازه گذاری کامل قابل ویرایش🔑فایل اتوکد پلان معماری طبقه اول ساختمان مسکونی 4 طبقه با اندازه گذاری و مبلمان کامل قابل ویرایش🔑فایل اتوکد پلان معماری طبقه همکف ساختمان مسکونی 4 طبقه با اندازه گذاری و مبلمان کامل قابل ویرایش🔑فایل اتوکد پلان معماری طبقه دوبلکس ساختمان مسکونی 4 طبقه با اندازه گذاری و مبلمان کامل قابل ویرایش🔑فایل اتوکد برش ساختمان مسکونی 4 طبقه با کد ارتفاعی کامل قابل ویرایش🔑فایل اتوکد برش ساختمان مسکونی 4 طبقه با کد ارتفاعی کامل رد شده از پله قابل ویرایش🔑فایل اتوکد پلان معماری طبقه سوم ساختمان مسکونی 4 طبقه با اندازه گذاری کامل قابل ویرایش🔑فایل اتوکد پلان بام ساختمان مسکونی 4 طبقه با اندازه گذاری کامل قابل ویرایش🔑فایل اتوکد پلان معماری طبقه زیرزمین دوم آپارتمان مسکونی 5 طبقه با اندازه گذاری و مبلمان کامل قابل ویرایش🔑فایل اتوکد پلان معماری طبقه زیرزمین آپارتمان مسکونی 5 طبقه با اندازه گذاری و مبلمان کامل قابل ویرایش🔑پروژه کامل اتوکد منزل مسکونی 2 طبقه دارای نما و برش قابل ویرایش🔑فایل اتوکد پلان معماری طبقه همکف منزل مسکونی 3 طبقه با اندازه گذاری و مبلمان کامل قابل ویرایش
مبانی نظری ,آموزش و توسعه ، سبکهای یادگیری,سبکهای یادگیری,مبانی نظری آموزش و توسعه|47091740|enw
این فایل درباره ی مبانی نظری آموزش و توسعه می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

،سبکهای یادگیری(فصل دوم تحقیق)


مشخصات فایل
تعداد صفحات37حجم0/77 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل

(فصل دوم تحقیق)


مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

نوع فایل:wordوقابل ویرایش

مقدمه

سالهاست این اعتقاد وجود دارد که آموزش و توسعه کارکنان، برای سازمان و نیروی کارش سودمند است. اَشکال مختلفی از آموزش توسط سازمانهای مختلف ارائه شده است. به هر حال با گذر از فعالیتهای آموزشی به شکل سنتی به سبک آموزشی مداوم و آینده گرا، در نحوه بکارگیری این فعالیتها تغییر ایجاد شده است McDowall and Saunders;2010)).امروزه آموزش به عنوان تجربه ای به شمار می آید که مبتنی بر یادگیری به منظور ایجاد تغییرات نسبتاً پایدار در فرد است، تا او را به انجام کار و بهبود بخشی توانایی ها، افزایش مهارت و در نتیجه توانمند شدن برای تحقق بخشیدن به اهداف مورد نر قادر سازد، بنابرانی آموزش به مفهوم تغییر دانش، نگرش و تعامل با محیط فعالیت است و مستلزم استفاده از برنامه های پیش بینی شده ای است که شایستگی های موجود در کارکنان را تقویت کرده و موجب کسب دانش، مهارت و توانایی های تازه در فرد می گردد، به گونه ای که بهبود عملکرد شغلی را تسهیل کرده و فراتر از به حداکثر رساندن اثربخشی و کارایی افراد در سازمان، ضمن آشنا ساختن آنان با محیط و توجیه آنها بر اساس نیاز، دوره های آموزشی مناسب را نیز برای آنها فراهم آورد (امیری و شاه محمدی، 1389). بر این اساس تدوین یک نظام فراگیر یا جامع آموزش به منظور بهسازی و نگهداری نیروی انسانی سازمان از اهمیت و اولویت ویژه ای برخوردار است. صاحب نظران برنامه ریزی آموزشی از دیدگاههای مختلف به الگوپردازی در زمینه آموزش پرداخته اند. اهمیت این الگوها از آن جهت است که هرکدام از آنها اولاً مبتنی بر مفروضات خاصی هستند و برای شرایط متناسب با آن مفید و عملی هستند و ثانیاً پذیرش و یا اعمال یک الگوی خاص و یا ترکیبی از چند الگو، کلیت، اجزا، فرایندها، روش های آموزش و نتایج آن را به نوعی جهت داده در مسیر خاصی که بهسازی نیروی انسانی است قرار می دهد.





"