مبانی نظری انعطاف پذیری استراتژیک،شرکت بین المللی ، شبکه اجتماعی

مطالب دیگر:
📂فناوری مایمو📂پروژه پاورپوینت مرمت مسجد جامع سراب 📂فایل فلش نوکیا 216 ورژن 12 با RM-1187 + حل مشکل کانتکت سرویس + فارسی📂مقاله ایی درباره علف های هرز📂پاورپوینت نقد دانشکده هنرهای زیبا و دانشکده معماری هلند📂پاورپوینت پروژه برج های پتروناس📂پاورپوینت محوطه سازی و طراحی بدنه فضاهای باز-نماها (پارک شهری)📂پاورپوینت رابرت ونچوری📂پاورپوینت درباره انگیزش و هیجان📂پاورپوینت درباره مدیریت دانش در عصر پردازش ابری و وب (تشریح مقاله)📂پاورپوینت درباره خلاصه مقاله ای در رابطه با دید فعال برای نظارت بر بیماری لرزش در درس بینایی ماشین(Active vision for tremor disease monitoring)📂تحقیقی در قالب ورد درباره دید فعال برای نظارت بر بیماری پارکینسون(خلاصه مقاله Active vision for tremor disease monitoring)📂پاورپوینت درباره شناخت راه رفتن بهبود یافته با استفاده از هیستوگرام گرادیان تصاویر گوسی(خلاصه مقاله Improved Gait Recognition using Gradient Histogram Gaussian Image)📂تحقیق ورد درباره شناخت راه رفتن بهبود یافته با استفاده از هیستوگرام گرادیان تصاویر گوسی(خلاصه مقاله Improved Gait Recognition using Gradient Histogram Gaussian Image)📂پردازش زبان های طبیعی NLP📂تشخیص الگو در هوش مصنوعی📂امنیت اطلاعات📂بررسی معماری سیستم عامل اندروید📂بیومتریک در چهره شناسی📂داده كاوي و وب كاوي
مبانی نظری,انعطاف پذیری استراتژیک و شبکه اجتماعی,شبکه اجتماعی,شرکت بین المللی ,شناخت مدیریتی|47091741|enw
این فایل درباره ی مبانی نظری انعطاف پذیری استراتژیک،شرکت بین المللی ، شبکه اجتماعی می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

مبانی نظری انعطاف پذیری استراتژیک،شرکت بین المللی،شبکه اجتماعی،شناخت مدیریتی (فصل دوم تحقیق)


مشخصات فایل
تعداد صفحات21حجم0/41 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل

مبانی نظری انعطاف پذیری استراتژیک ، شرکت بین المللی ، شبکه اجتماعی (فصل دوم تحقیق)


مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

نوع فایل:wordوقابل ویرایش

انعطاف پذیری استراتژیک ؛ شناخت مدیریتی

انعطاف­پذیری استراتژیک به عنوان مجموعه ای از قابلیت­هاست که شرکت­ها را قادر به تغییرمی­کند. این توانایی به شکت­ها فرصت مقابله و رویارویی باتغییرات محیطی را می­دهند و همچنین آنهارا قادر­به هدایت تغییرات دربازار­های رقابتی بسیار بزرگ یا همان هایپرمارکت­ها می­کند. Matanda;2009)) درحالیکه برخی از مطالعات­تجربی اخیر به بررسی پیامد­های حاصل از انعطاف­پذیری­استراتژیک پرداختند. و دراین بین رابطه مثبتی بین انعطاف­پذیری استراتژیک وعملکرد شرکت­ها بیان­داشت و زمانی اتفاق می­افتد که شرکت­ها در­حال حرکت بسوی­ صنایع درحال رشد بوده و یا بایستی با شوک­های محیطی روبروشوند . Khanna T; 2005)) موارد پیشین راجع به انعطاف پذیری استرتژیک در متون تحقیقاتی زیادی یاد­شده­اند اما بیشتر از لحاظ تئوری گسترش­یافته و اجماع کمی بر روی مفهوم­سازی در این بین به چشم می خورد. در حالیکه مباحث پیشین در این باره بیشتر راجع به شناخت مدیریتی ، منابع شرکت و اختیارات استراتژیک می باشند و در این بین هیچ مدل مفهومی توسعه نیافته و در ارتباط با این اجزا تست ومورد ارزیابی واقع نشده اند . از اینرو اهمیت نسبی فرمولاسیون اختیارات استراتژیک برای توسعه و ارتقا انعطاف پذیری استراتژیک بسیار مهم قلمداد می گردد ولی شواهد تجربی حمایت کننده از این بحث دردسترس نیستند. عدم­وجود اجماع برروی مفهوم­سازی با یافته­های تحقیقاتی راجع به انعطاف­پذیری استراتژیک در تضاد می­باشد. و همچنین برای مدیرانی که بدنبال درک صحیحی از مضوع می­باشند ، مفید نمی­باشد .





"