مبانی نظری بانکداری اینترنتی ، تجارت الکترونیک

مطالب دیگر:
بررسي بازار فولاد در جهان و ايرانپلان اجرايي 2 طبقهپلان اجرايي 5 طبقهپلان 4 طبقهنقشه جهانميزفایل اسم محمد طراحی شده در سالیدورکپروژه ماشين الكتريكيطرح فولكسترجمه مقاله طراحی جز به ‌جز برای اجرای موثر گزارش در گذر به بانک ‌های اطلاعاتی توزیعی حساس ...جزوه مقاومت مصالح ( جلسه اول)جزوه مقاومت مصالح (جلسه دوم)ترجمه مقاله بهینه‌سازی راه‌حل‌های دستیابی برای طراحی بانک اطلاعاتی توزیعی با استفاده از فرآیند ...ترجمه مقاله اختصاص داده غیرتکراری دینامیک در سیستم‌های توزیع شده دیتابیس، به همراه اصل مقالهترجمه مقاله امنیت نسل سوم، به همراه اصل مقالهبررسی تأثیر استفاده از وسایل کمک آموزشیبررسی تاثیر انواع تبلیغات بر صنعت گردشگریشیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان ایجرود (واقع در استان زنجان)شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان خدابنده (واقع در استان زنجان)شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان خرم دره (واقع در استان زنجان)
مبانی نظری,بانکداری اینترنتی ، تجارت الکترونیک,تجارت الکترونیک|47091748|enw
این فایل درباره ی مبانی نظری بانکداری اینترنتی ، تجارت الکترونیک می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

مبانی نظری بانکداری اینترنتی،تجارت الکترونیک (فصل دوم تحقیق)


مشخصات فایل
تعداد صفحات69حجم0/172 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل

مبانی نظری بانکداری اینترنتی،تجارت الکترونیک (فصل دوم تحقیق)


مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

نوع فایل:wordوقابل ویرایش

بانکداری اینترنتی

تعریف بانک:

بانک ها موسساتی هستند که از محل سپرده های مردم میتوانند سرمایه های لازم را در اختیار صاحبان واحدهای صنعتی، کشاورزی و بازرگانی واشخاص قرار دهند.در حال حاضر عموماً واژهبانکبه موسسه ای گفته می شود کهمجوزبانکداریداشته باشد.

خدمات بانکی

خدمات بانکی واعتباری: به انواع خدماتی که توسط بانک یاموسسه اعتباری به مشتری ارایه می شود، اطلاق می گردد.

انواع خدمات بانکی

خدمات بانکی و اعتباری به دو نوع به شرح زیر تقسیم می شود. « خدمات پایه » و « غیر پایه»:

1-خدمات غیر پایه: به خدماتی اطلاق می شود که ارایه آن ها به مشتری، پیش نیاز و لازمه ارایه سایر خدمات به وی نیست و یا به ارتباط مشتری با موسسه اعتباری استمرار نمی بخشد. ارایه این خدمات به مشتری،فقط مستلزم شناسایی اولیه وی توسط موسسه اعتباری و به شرح مذکور در این دستورالعمل است.

موارد ذیل از جمله مصادیق خدمات غیر پایه است:

1-حواله وجوه؛

2-انجام هرگونه دریافت و پرداخت؛

3-خرید و فروش ارز اعم از نقدی، حواله ای، چک مسافرتی ارزی وموارد مشابه؛

4-صدور انواع چک های بانکی و چک های بین بانکی(چک رمزدار) وپرداخت چک؛

5-خرید و فروش گواهی سپرده(عام و خاص) و دیگر اوراق بهادار.






"